[linux] Konfiguracia sk klavesnice v X-och

Marcel Telka marcel na telka.sk
Čtvrtek Únor 6 16:01:16 CET 2003

Napísané dňa 2003.02.06 15:23, (autor: Ing. Stanislav Sitar):
> Ahojte.
>
> Kazda distribucia co som vyskusal mala pre Gnome i KDE nejaky applet
> do hlavneho panelu na prepinanie klavesnic, ale este ani jeden nikdy
> nefungoval dobre - *presne* tak, ako chcem ja. Jeden prepina
> klavesnice
> ale nerozsvieti Scroll Lock, v inom sa neda nakonfigurovat prepinanie
> cez Alt-Shift dalsi co ako-tak funguje je iba pre Gnome a nie pre KDE.
>
> V praci musim vacsinu casu pracovat na MS Windowsoch.
> Autocad, Photoshop, CorelDraw, specialny SW pre SCADA-HMI..... .
> [...]

Presne takto mi to funguje v GNOME + RedHat 8.0 bez nejakeho
specialneho nastavovania (okrem nastavenia klavesnic, ktore chcem
prepinat a klavesovej skratky Mod1-Shift_L).

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |