[linux] lacna laserova tlaciaren pod linuxom

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Čtvrtek Únor 6 16:58:12 CET 2003

V principe vsetko co sa tyka laseru a tlacenia od HP sa povazuje za
standard a skor ci neskor to bude mat dobru podporu v roznych OS.

Urcite neodporucam Minoltu, vsetky GDI modely minolty su dost
problematicke aj pod win, nieto este ich rozchodit pod DOS alebo LIN.
Ked si das velky pozor, aby ti nepredali model s L v oznaceni, tak Minolta
PagePro 1100, tak isto nemusi byt zla volba. Podla www.linuxprinting.org
funguje prefectly.

Neviem na ake ucely tu tlaciaren chces, ale mne sa doteraz vzdy vyplatilo
si priplatit a kupit si tlaciaren s Postscriptom ... ( ja viem stoji 2x
tolko).

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk