[linux] lacna laserova tlaciaren pod linuxom

Misu misu na ns.ipg.sk
Čtvrtek Únor 6 18:49:29 CET 2003

On Thu, 6 Feb 2003, Tibor Pittich wrote:

> chcel by som sa opytat, ci niekto ma dobre skusenosti s lacnymi
> laserovymi tlaciarnami, pripadne ci niekto vie daku odporucit.
>
> viem, ze tlaciarne v tejto kategorii su takmer vyhradne prevedene ako
> GDI k comu je potrebne mat obraz ovladacieho softveru, ktory pred
> samotnou tlacou je potrebne do tlaciarne uploadnut. ako dalsi problem sa
> mi vidi podpora usb tlaciarni v linuxe, neviem presne v akom je stave.
>
> konkretne mam vyhliadnutu tlaciaren hp lj1000w/1005w, ku ktorej existuje
> spomenuty obraz, s tym, ze napriek funkcnosti su obcas problemy ked je
> [...]

Neviem co je lacna tlaciaren, ale tuto u susedov cechov sa da kuput HP 4L
za 3000kc co imho vobec nie je vela a je to slusna laserova tlaciaren...
Sic nie nova ale v dobrom stave maju tu rozne modely v IMHO super
cenach... A predsalen tieto tlaciarne su nativne super podporovane z
linuxu a vzdy bezia :)
--
                                                  .  .