[linux] VYRIESENE: lacna laserova tlaciaren pod linuxom

Čtvrtek Únor 6 22:15:19 CET 2003

Dňa 06. feb 2003 o 16:58, M.F. PSIkappa napísal(a):

> V principe vsetko co sa tyka laseru a tlacenia od HP sa povazuje za
> standard a skor ci neskor to bude mat dobru podporu v roznych OS.

[del]

> Neviem na ake ucely tu tlaciaren chces, ale mne sa doteraz vzdy vyplatilo
> si priplatit a kupit si tlaciaren s Postscriptom ... ( ja viem stoji 2x
> tolko).

nakoniec som predsa len odmietol uvahu o co najlacnejsej tlaciarni
(uvahu o opotrebovanych tlaciarnach som ani nemal, a uz vobec nie
o takych ktore dokazu maximalne 300dpi) a rozhodol som sa pre hp lj 1220
(tj. 1200 + scanner) ktora podporuje postscript2. vsetko funguje pod linuxom
super (hpoj + cups, sane) a v podstate na prvy krat.