[linux] Tlac do PDF z Windows cez LinuxServer (PS/PCL-->PDF)

Dezider Gora gora na wittmann.sk
Neděle Únor 9 13:23:33 CET 2003

Zdravim,

prave v piatok som sa s tymto trosku "vytrapil". Vysledok je presne to, co chcel
iniciator...
Mam linuxovy printserver s lprng, samba, win2k domena. Vyrobil som si pdf printer,
ktory dostane vystup z win stanice, zosolicha a pdf odosle mailom. Prakticky som
postupoval podla jedneho articlu, kde sa spominal aj cups, iba som si to trosku
upravil... Google to urcite najde ak das pdf+print+cups+sendpdf
Pouzil som ovsem driver Apple Color LaserWriter, ktory je nainstaleny na sambe pre
auto driver download. A prave sem smeruje moja otazka. Vie mi niekto prosim poradit,
akym sposobom by bolo mozne nainstalit driver pre Distiler ppd? Nemozem pouzit
adobacky instaler, pretoze sa jedna o sietovy printer, a samotne ppd je mi nanic.
Existuje k tomu nejaky inf, alebo nieco podobne? Viem, ze je to troschu OT, ale
kazdopadne ten driver chcem dostat na sambu....

TIA,
    Gore.