[linux] bezdiskove stanice a vykon

Jan CYPRIAN jan.cyprian na metalurg.sk
Pondělí Únor 10 11:47:46 CET 2003

Dňa St, 2003-01-29 at 09:24, Marek Grac napísal:
> [...]
> takychto pocitacov prilis velky. aplikacie sa totiz budu spustat lokalne a
> nie na servery [kym nevytvorime poriadny cluster]. najslabsie pocitace,
> ktore chceme takto pripajat by boli zhruba nejake P3 500MHz + 256 MB
> RAM. nejake testy som skusal a prisiel na to, ze disky pripojene zo
> servera su [pri beznej zatazi] o cosi rychlejsie ako lokalne. Kedze
> momentalne mame jeden 'zbytocny' server, tak by sme ho radi vyuzili. Este
> par technickych detailov, siet 1Gbit/100Mbit, server 2xXeon 900Mhz, 1GB
> RAM, nejake to rychle SCSI. Vitam kazdy napad, alebo odkaz na cosi

Cauko.

Vo firme mame remboot server a stanice:
Server=ATHLON XP1800+ ; 1GB DDR ; 2x 60GB EIDE HDD (mirror) ;3COM905
100Mbit (boot cez tcp/ip)
Na nom je zavesenych 37 PC DURON 800 az 1G; 128 RAM; X aj apl bezia
lokal na masinach; no swap
A k tomu este 19 PC 486 az P166; 12 az 32 MB RAM kde X a apl bezia na
servery; swap cez NFS 32 MB

Uzivatelia pouzivaju staroffice; kmail; ssh a zatial sa nik nestazoval
ze by to bolo pomale.

CYPO