[linux] kde 3.1 a fonty

Ing. Peter Bodnár Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk
Pondělí Únor 10 14:34:22 CET 2003

zdravim

uz som sa davno nic nepytal, tak to napravujem ;-)

nahodil som nove kde3.1 na stroj a nestacim sa divit
polovica veci nefunguje (resp. je necitatelna)
po hodine hladania som prisiel na to, ze mi kde nevie zobrazit
fonty Helvetica, Courier a Times
Problem je v nainstalovanych 100dpi fontoch -  ak su v systeme, kde ich nevie
vylistovat a teda ani pouzit.
Ak ich odstranim, a necham iba xfont-base fonty, tak uz helveticu vidi, ale
unscaled, takze je strasne kostrbata, co teda vyzera hrozne
teraz vacsina namietne, ze "pouzi anti-aliasing" - mam, ale to neriesi
situacie, ked ma aplikacia natvrdo nadrotovanu helveticu, alebo je helvetica
externe definovana napr. v css styloch na webe

stretol sa s tym niekto?

		peter