[linux] kde 3.1 a fonty

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pondělí Únor 10 15:47:06 CET 2003

On Mon, Feb 10, 2003 at 02:34:22PM +0100, Ing. Peter Bodnár wrote:
> nahodil som nove kde3.1 na stroj a nestacim sa divit
> polovica veci nefunguje (resp. je necitatelna)
> po hodine hladania som prisiel na to, ze mi kde nevie zobrazit
> fonty Helvetica, Courier a Times
> Problem je v nainstalovanych 100dpi fontoch -  ak su v systeme, kde ich nevie
> vylistovat a teda ani pouzit.
> Ak ich odstranim, a necham iba xfont-base fonty, tak uz helveticu vidi, ale
> unscaled, takze je strasne kostrbata, co teda vyzera hrozne
> teraz vacsina namietne, ze "pouzi anti-aliasing" - mam, ale to neriesi
> [...]

hoci ti neporadim, tak pridam svoju skusenost - ked som volakedy
prvykrat skusal KDE2.x, tak ma velmi nemilo prekvapilo, ze aj pri
nastaveni slovenciny boli slovenske texty s blbou diakritikou, teda
nefungovalo default nastevnie fontov - neviem, ci to bola chyba KDE
alebo zle nastavenie v distribucii, ale nepacilo sa mi to

tak som nadalej k plnej spokojnosti pouzival GNOME

na druhej strane ked som nedavno vyskusal KDE3.1, tak pri zvoleni
slovenciny vsetko funguje tak ako ma a som s tym velmi spokojny - to uz
mozu kludne pouzivat aj bezni pouzivatelia (mam to nastavene ako default
doma pre rodinu)

ja nadalej pouzivam GNOME, ale s KDE3.1 problemy vobec nemam - dokonca
ho odporucam novym pouzivatelom linuxu

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE