[linux] kde 3.1 a fonty

Jozef Kosoru zyzstar na uid0.sk
Pondělí Únor 10 16:42:25 CET 2003

> zdravim
>
> uz som sa davno nic nepytal, tak to napravujem ;-)
>
> nahodil som nove kde3.1 na stroj a nestacim sa divit
> polovica veci nefunguje (resp. je necitatelna)
> po hodine hladania som prisiel na to, ze mi kde nevie zobrazit
> fonty Helvetica, Courier a Times
> Problem je v nainstalovanych 100dpi fontoch -  ak su v systeme, kde ich nevie
> vylistovat a teda ani pouzit.
> Ak ich odstranim, a necham iba xfont-base fonty, tak uz helveticu vidi, ale
> unscaled, takze je strasne kostrbata, co teda vyzera hrozne
> [...]

Nestretol som sa este s uvedenim problemom, ale myslim, ze si uviedol
malo informacii o svojom systeme: typ distribucie, verzia XFree,
freetype, ci mas KDE z rpm alebo kompilovane z CVS...

Funguju ti non-KDE aplikacie? Skusal si zmazat/presunut stare config subory
v ~/.kde/share/config ?

--
jozef kosoru [zyzstar] <zyzstar na uid0.sk>