[linux] OT: BSD

Peter Hudec hudecof na hudecof.sk
Středa Únor 12 09:36:28 CET 2003

zakladne rozdiely o ktorych ja viem ...
OpenBSD - stavi ana stabilite a security. Kontroluju kod, kym nieco
vypustia von, tak vacsina buffer overflow sa ich netyka

NetBSD - ako mi bolo povedane, tak toto rozbehas na hociakej platforme,
ale nic viac o tom neviem

FreeBSD - je to vraj nieco ako RedHat (Mandrake) medzi BSD. Na druhej
strane je to vraj najrychlesie.

Ja som mal naistalovane iba FreeBSD. Islo to fajn a PORTs collection
tiez su velmi slusne. Na tych ottanych neviem ako to je s PORTsami, ale
OpenBSD ma si nieco vlastne (teda netahaju priamo od maintenera).

Ked si na nieco este spomenim, dam vediet.
		hudecof