[linux] OT: BSD

Martin Marusinec mathew na ecstasy.sk
Středa Únor 12 10:21:31 CET 2003

Uhm, dobre, tak to upresnim. Podoba nie na urovni kernelu, ale na urovni
jednoduchosti instalacie, pristupnosti dokumentacie, a vobec, uzivatelska/systemova
pritulnost. Ide mi o to, ze ked to chcem zatial len vyskusat, aby som kvoli tomu
nemusel tri mesiace studovat nejake materialy. Mozno by sa zislo nejake
"Migration_from_Linux_to_BSD_HOWTO". Takisto by to malo ist na mojej masine doma,
na ktorej mam pomerne aktualny hardver. Svojho casu som skusal Solaris i386, a viem
ze sice iXsy nie su pre server a podobne veci najdolezitejsie, vadilo mi ze mi to
nerozpoznalo Rivu TNT2 a musel som fungovat pod 320x200x4 farby.

Martin