[linux] OT: BSD

Peter Hudec hudecof na hudecof.sk
Středa Únor 12 10:09:22 CET 2003

Martin Marusinec wrote:
> Uhm, vdaka. Raqd by som system ktory je podobny Linuxu, ma spustu
> ovladacov na hocico a je stabilny. Protirecim si? :-)
BSD nemaju vela ovladacov a uz vobec nie na hocico. Nove exoticke HW
zariadenia s tym bude mat asi problem hoci ake BSD.

Kernel nie je modularny ako pre Linuxe :-)
Su podla mojho nazoru stabilnejsie, hlavne co sa tyka kernelu.

skus si precitat clanok: http://www.blackhole.sk/readme.php?id=147
mas tam poravnanie BSD, Linux.

	hudecof

PS.

pokial chces mat PORTs Linux vyber si z Gentoo, LRs-Linux. Neviem ci je
este nejaky, kde si to vsade kompilujews.

Co sa tyka stability - system je taky stabilny aky je jeho ADMIN. Pokial
ti nehaluzi HW (vedel by som ti rozpravat).