[linux] OT: BSD

Peter Hudec hudecof na hudecof.sk
Středa Únor 12 10:16:08 CET 2003

Martin Marusinec wrote:
> Uhm, dobre, tak to upresnim. Podoba nie na urovni kernelu, ale na urovni
> jednoduchosti instalacie, pristupnosti dokumentacie, a vobec, uzivatelska/systemova
> pritulnost.
pritulnost - no BSD systemy nou az tak nevinikaju :-)

Ide mi o to, ze ked to chcem zatial len vyskusat, aby som kvoli tomu
> nemusel tri mesiace studovat nejake materialy. Mozno by sa zislo nejake
> "Migration_from_Linux_to_BSD_HOWTO".
sprava je rovnaka ako pre Linux, jedni co sa musis naucit je ich PACKAGE
MANGMENT (teda ports) a mozno si odviknut pouzivat veci typu
xdrake<cosi> a prejst k RTFM a vi.

> Takisto by to malo ist na mojej masine doma,
> na ktorej mam pomerne aktualny hardver. Svojho casu som skusal Solaris i386, a viem
> ze sice iXsy nie su pre server a podobne veci najdolezitejsie, vadilo mi ze mi to
> nerozpoznalo Rivu TNT2 a musel som fungovat pod 320x200x4 farby.
Neorzpozna ?? to je vec X-ov a nie systemu. FreeBSD nemali problem s
mojou NVIDIA Vantou :-) proste tam das bezny ovladac co sa s X-sami
dodava. Na druhej strane uz tam nenaistalujes ten od NVIDIE :-)

	hudecof