[linux] OT: BSD

Středa Únor 12 10:17:51 CET 2003

-> Martin Marusinec wrote:
-> >Uhm, vdaka. Raqd by som system ktory je podobny Linuxu, ma spustu
-> >ovladacov na hocico a je stabilny. Protirecim si? :-)
-> BSD nemaju vela ovladacov a uz vobec nie na hocico. Nove exoticke HW
-> zariadenia s tym bude mat asi problem hoci ake BSD.

zhruba rovnako ako linux akurat ze medzi vyrobcami HW ma linux zrejme lepsiu
podporu vzhladom na vacsie rozsirenie.

-> Kernel nie je modularny ako pre Linuxe :-)

to je pravda, v BSD je kernel modularny inac ako pri linuxe...

10 GOTO 10 : REM (C) Bill Gates 1998, All Rights Reserved!