[linux] Format e-mailovej adresy (lower case?)

Gabriel Gajdos Gabriel.Gajdos na ses.sk
Středa Únor 12 10:27:38 CET 2003

Zdravim konferenciu...

Mame tu maly problemik skor filozofickeho charakteru...

Pouzivame Qmail+LDAP na Red Hate...

Prave sa nevieme dohodnut, ci ma byt hlavna firemna e-mailova adresa v tvare
Meno_Priezvisko na firma.sk alebo meno_priezvisko na firma.sk.

Jedna sa sice o "pseudoproblem", ale narazili sme na konflikt medzi
konzervativitou *niektorych* adminov a pohladom firemnej kultury.
Podstata problemu, ktory by som chcel konzultovat s konferenciou, je v tom,
ci bude alebo nebude sposobovat problemy, ak bude hlavna adresa v LDAPe
uvedena v tvare Meno_Priezvisko, teda s velkymi pismenami... Na zaklade
prvych testov vyzera, ze vsetko funguje...
Tiez existuju obavy suvisiace s moznym prechodom na inu platformu, kde by to
*mohlo* robit problemy.

Niektore webmailove aplikacie automaticky konvertuju adresu na lower case
(squirrelmail). Poznate nejaky, kde je tato vec konfigurovatelna?

Takze: je to (z technickeho hladiska) JEDNO alebo NIE JE TO JEDNO?
Podla mna je to jedno a ja som sa zatial este nestretol so serverom, kde by
sa mailova adresa neporovnavala case-insensitive.
Mal s tym niekto v hocicom problem?

Vdaka za nazory.

GG

PS: V pripade uid (prihlasovacie meno) jednoznacne uvazujeme s formatom a
vyhradnym pouzivanim malych pismen.