[linux] OT: BSD

Martin Marusinec mathew na ecstasy.sk
Středa Únor 12 10:42:42 CET 2003

Nepouzivam XDrake cosi, maximalne tak na veci typu overview, ked nieco
konfigurujem tak zasadne rucne, lebo co si napisem to plati.
Problem pri novom systeme (v mojom pripade BSD) je KAM to napisat :-)
Preto to chcem mat zo zaciatku co najjednoduchsie. Ked som zacinal s Linuxom,
pouzival som Linuxconf na to, aby som nieco nastavil a potom som grepom hladal,
ze kam to zapisal...mozno haluz...

Martin