[linux] parameter skriptu v SH

Jan Andrejkovic jandrejkovic na fvss.fvs.upjs.sk
Středa Únor 12 18:08:00 CET 2003

Ahojte,

Kedze tu niekto spominal ze naco zbytocne pouzivat bash pre vec ktoru je
mozne spravit aj v shelli, vzal som si jeho slova k srdcu a urobil som si
kratky skriptik v sh.

Teraz ale potrebujem otestovat parameter skriptu ci obsahuje danu
hodnotu...

Urobil som to takto:

if [ $2 eq '--par2' ]; then
fi

V Bashi by som dal $2 este do uvodzoviek, pre pripad ze by bol druhy
argument prazdny, to som spravil aj v SH, ale stale dostavam rovnaky
warning s cislom riadku kde je moj test if:

eq: 0403-012 A test command parameter is not valid.

Poradite mi prosim ako to spravne otestovat v sh tak, aby druhy parameter
nemusel byt zadany?

Diki vopred,

Janci alias Tofu.

Visit my WEB page: http://www.tofu.sk