[linux] kde 3.1 a fonty

Ing. Peter Bodnár Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk
Středa Únor 12 18:18:14 CET 2003

Dňa Po 10. Február 2003 16:42 Jozef Kosoru napísal:

> Nestretol som sa este s uvedenim problemom, ale myslim, ze si uviedol
> malo informacii o svojom systeme: typ distribucie, verzia XFree,
> freetype, ci mas KDE z rpm alebo kompilovane z CVS...
>
> Funguju ti non-KDE aplikacie? Skusal si zmazat/presunut stare config subory
> v ~/.kde/share/config ?

takze debian sid, kde 3.1 for woody (kvoli kdenetwork aplikaciam, tie este nie
su pre sida skompilovane), xfree testovane aj 4.2.1 aj 4.2.99
non-kde aplikacie idu, (s obmedzenim podla horeuvedeneho) - to logicky dava
predpoklad, ze chyba je v X-och, ale ked dam napr. twm, tak tam sa to
neprejavi - objavuje sa to len pod kde3.1 (ale vo vsetkych, aj no-kde app)
co sa tyka konfigov a pod...skusal som to, nepomohlo

	peter