[linux] OT: BSD

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Středa Únor 12 19:40:46 CET 2003

Wednesday, February 12, 2003, 10:20:37 AM, you wrote:
->> Ide mi o to, ze ked to chcem zatial len vyskusat, aby som kvoli tomu
->> nemusel tri mesiace studovat nejake materialy. Mozno by sa zislo nejake
->> "Migration_from_Linux_to_BSD_HOWTO". Takisto by to malo ist na mojej
->> masine doma, na ktorej mam pomerne aktualny hardver. Svojho casu som
->> skusal Solaris i386, a viem ze sice iXsy nie su pre server a podobne veci
->> najdolezitejsie, vadilo mi ze mi to nerozpoznalo Rivu TNT2 a musel som
->> fungovat pod 320x200x4 farby.

MfU> Rivu TNT2 je tazke podporovat ak sa nedohodnes s vyrobcom - aj drivery pre
MfU> linux si musis stiahnut od nich a prekompilovat moduly do jadra a Xov,
MfU> pretoze NVidia.

Nahodou, ja som presne pred rokom skusal Solaris 8 a priamo Sun
mal na stranke driver pre TNT2. Ktory navyse fungoval :).

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:horvathm na decef.elf.stuba.sk
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm