[linux] news - problem

mailing na lentus.sk mailing na lentus.sk
Čtvrtek Únor 13 17:12:30 CET 2003

Nejdu mi news servery pod OE ani Mozillou  - nevie mi niekto helfnut
??

Vdaka

nic z tohto nefunguje:

cz.comp.linux
comp.os.linux.announce - Zde jsou informace o novinkách v oblasti Linuxu.
Tato skupina je moderovaná. Můžete se podívat i na homepage této skupiny,
kde je i odkaz na archív.
comp.os.linux.answers - Další moderovaná skupina, kam jsou pravidelně
posílány FAQ a HOWTOs.
comp.os.linux.help - Sem je možné klást dotazy různého stupně odbornosti.
comp.os.linux.setup - Další skupina pro dotazy, tentokrát pro dotazy typu
"Jak nakonfigurovat produkt xy?"
comp.os.linux.misc - Všeobecná diskuse o Linuxu. Sem jsou přesměrovány
followups z c.o.l.announce.
comp.os.linux.admin - Diskuse pro administrátory Linuxu.
comp.os.linux.development.apps - Skupina, zabývající se aplikacemi pro
Linux, tedy vším, co je mimo jádro (například i sdílene knihovny, ELF, ...)
comp.os.linux.development.system - Systémové věci, tedy to, co se přímo týká
jádra Linuxu.
comp.os.linux.hardware - Diskuse o hardwaru (kompatibilita, problémy, nové
ovladače a podobně).
comp.os.linux.networking - Diskuse o síťové podpoře, zejména o TCP/IP.
comp.os.linux.x - X Window System pod Linuxem.
comp.os.linux.advocacy