[linux] Aký SMTP server?

alfatrade na szm.sk alfatrade na szm.sk
Pátek Únor 14 12:23:50 CET 2003

Zdravím, potrebujem poradiť.

Mám vytáčané pripojenie na internet (ISDN - Zyxel Prestige router).
Z dôvodu minimalizácie poplatkov som zriadil interný mail server s Linuxom.
E-mailové schránky sú u providera. Vyberám ich fetchmailom.
V úlohe POP3 servera beží gnu-pop3d.
Prijímanie pošty funguje teda OK.

Problém je s odosielaním - teda SMTP serverom.
SMTP server by mal prijímať maily od klientov,
poštu v rámci mojej domény (napr. mojadomena.sk)
doručovať okamžite do lokálnych boxov a poštu smerujúcu mimo domény
skladovať a v nastavených intervaloch posielať SMTP serveru providera.

Sendmail sa mi nepodarilo nastaviť. (príliš veľa problémov... niesom znalec).

Existuje nejaký jednoduchý soft vyhovujúci týmto požiadavkám?
Alebo mi niekto vie pomôcť s nastavením sendmailu?