[linux] Re: [linux] Aký SMTP server?

L. Kacian kacian na kacian.sk
Pátek Únor 14 15:02:17 CET 2003

Hello alfatrade,

Friday, February 14, 2003, 12:23:50 PM, you wrote:

ass> Zdravím, potrebujem poradi».

ass> Mám vytáčané pripojenie na internet (ISDN - Zyxel Prestige router).
ass> Z dôvodu minimalizácie poplatkov som zriadil interný mail server s Linuxom.
ass> E-mailové schránky sú u providera. Vyberám ich fetchmailom.
ass> V úlohe POP3 servera beµí gnu-pop3d.
ass> Prijímanie po±ty funguje teda OK.

ass> Problém je s odosielaním - teda SMTP serverom.
ass> SMTP server by mal prijíma» maily od klientov,
ass> po±tu v rámci mojej domény (napr. mojadomena.sk)
ass> doručova» okamľite do lokálnych boxov a poątu smerujúcu mimo domény

ass> Sendmail sa mi nepodarilo nastavi». (prílią veµa problémov... niesom znalec).

ass> Existuje nejaký jednoduchý soft vyhovujúci týmto poµiadavkám?
ass> Alebo mi niekto vie pomôc» s nastavením sendmailu?

Bez problemov bezi postfix - rychla a lahka konfiguracia.
K nemu je dobra doc a vo FAQ aj presny navod na dial-up konfiguraciu.

--
Best regards,
 L.                            mailto:kacian na kacian.sk

Daląí informace o konferenci linux