[linux] Re: [linux] Aký SMTP server?

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Sobota Únor 15 12:46:26 CET 2003

> Problém je s odosielaním - teda SMTP serverom.
> SMTP server by mal prijímať maily od klientov,
> poštu v rámci mojej domény (napr. mojadomena.sk)
> doručovať okamžite do lokálnych boxov a poštu smerujúcu mimo domény
> skladovať a v nastavených intervaloch posielať SMTP serveru providera.

> Existuje nejaký jednoduchý soft vyhovujúci týmto požiadavkám?
> Alebo mi niekto vie pomôcť s nastavením sendmailu?

Postfix [1] vie vsetko co si vymenoval. Iked ja s nim posielam postu
priamo bez SMTP serveru providera, ktory mam inak tiez k dispozicii.
Osvedcilo sa mi to ako rychlejsie a spolahlivejsie.

[1] http://www.postfix.org/

--
  _/|   Ondrej Jombik - nepto na php.net - http://www.nepto.sk - OJ812-RIPE
 <_  \  Platon SDG - open source software development - http://platon.sk