[linux] Cbq-init Traffic Control

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Pondělí Únor 17 03:23:55 CET 2003

Hmm, takze na upresnenie...
Mas mikrovlne zariadenie BreezeNET PRO.11, ktore ma 10Mbit half-duplex
ethernet a v radiovom pasme sa sprava asynchronne, co v praxi znaci, ze
ked vyrobca udava, ze dane zariadenie zvlada 3mbit, tak tym mysli, radiovy
prenos, z toho treba dat dole reziu radioveho prenosu a dostaneme sa na
cifru 1,8mbit realnej priepustnosti pri idealnych podmienkach. To sa este
vydeli dvomi a vysledok je, ze Point-to-point prepoj na breezoch sa da
predavat ako 720kbit synchronny radiovy spoj s interface ethernet.

A teraz hint k tomu konfigu:
- shapovat mozes len odchadzajuci trafik, takze predpokladam,ze eth0 je
tvoj vonkajsi interface
- ak je predchadzajuce pravda a medzi tvojim routerom a mikrovlnym
zariadenim nieje nic ine ako TP, tak by tam malo byt 10Mbit a nie 100Mbit

Co tak poslat tc -s dev eth0 ?

Inak, uz si urcite teraz shapnuty aj na upload, takze sa tym moc nemusis
trapit.

Inak, to ze ta tvoj provider neshapuje na upload, povazujem za dost
neseriozne, kedze toto je najlepsia cesta ako sposobit kolapsie
siete, ak sa po nej prehanaju cerviky ako slapper...

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk