[linux] Re: [linux] Aký SMTP server?

Pondělí Únor 17 09:01:19 CET 2003

-> > Problém je s odosielaním - teda SMTP serverom.
-> > SMTP server by mal prijímať maily od klientov,
-> > poštu v rámci mojej domény (napr. mojadomena.sk)
-> > doručovať okamžite do lokálnych boxov a poštu smerujúcu mimo domény
-> > skladovať a v nastavených intervaloch posielať SMTP serveru providera.
->
-> > Existuje nejaký jednoduchý soft vyhovujúci týmto požiadavkám?
-> > Alebo mi niekto vie pomôcť s nastavením sendmailu?
->
-> Postfix [1] vie vsetko co si vymenoval. Iked ja s nim posielam postu
-> priamo bez SMTP serveru providera, ktory mam inak tiez k dispozicii.
-> Osvedcilo sa mi to ako rychlejsie a spolahlivejsie.

ak mas pevnu linku, pohoda. AK mas dynamicku IP (napr. dialup) tak to NEROB!
existuje niekolko blacklistov pre dialup a podobne dynamicke adresy.
Skratka, adresy ktore sa menia maju posielat postu cez providera...

You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted,
then used against you.