[linux] news - problem

Pondělí Únor 17 09:05:22 CET 2003

-> > -> Nejdu mi news servery pod OE ani Mozillou  - nevie mi niekto helfnut
-> > -> ??
-> >
-> > a ktory news server si skusl? a u ktoreho providera si?
-> telekom
->
-> > (to dole nie su servery ale skupiny...)

-> ako nastavim server - resp. ako vizistim server napr. pre uvedene skupiny

najprv sa spytaj u svojho providera ci poskytuje news server, potom ich na
nom pohladaj. news.telecom.sk by pre teba mal fungovat...

-> resp. poprosim o link na serv(y), ked su uvedene skupiny
-> vdaka

afaik vacsina providerov obmedzuje newsy pre svojich zakaznikov preto tvoja
otazka nema zmysel.

Btw toto nie je otazka spojena s linuxom a tyuka sa internetu - tu si mal
ist za providerom hned na zaciatku - tu je to OT

I wonder how much deeper the ocean would be without sponges.