[linux] X-Window 1024x768 na 43Hz interlaced

Zdenko Podobny zdpo na mailbox.sk
Pondělí Únor 17 11:06:25 CET 2003

Juraj Variny wrote --- napísal::
> Dňa Ut 4. Február 2003 18:20 Jaroslav Soltys napísal:
>

> Praveze nie su (pozri nizsie). Ale ked zmenis parametre monitora v control
> centre tak sa to cele prepise. Mas pravdu, defaultne nevybera najlepsiu
> refresh rate.

> Najdi pozadovanu modeline v XF86Config a skopiruj ju do sekcie [Monitor] v
> XF86Config-4 A ked to predsa odignoruje(nemal by), premenuj tie videorezimy
> aj v sekcii Monitor aj Screen.

Je mozne nejako urcit optimalne parametre aj bez poznania udajov od
vyrobcu (napr. ak sa mi stratila dokumentacia)?

Tiez ma napadla ina vec: ked idem nastavovat niektore vlastnosti
monitora (pomocou tlacitok v na monitore), tak sa mi na obrazovke
zobrazi takato info: 1024x768, H:68.6k, V:84Hz.

Mozem pouzit tieto info do XF86Config-4? Alebo je lepsie tam dat rozsah
(aky velky?) okolo hodnot HorizSync, VertRefresh?

Zd.

PS: V XF86Config-4 mam tieto udaje:

     ModelName "1024x768 @ 70 Hz"
     HorizSync   31.5-82