[linux] X-Window 1024x768 na 43Hz interlaced

pAmela pamela na rak.bb.euroweb.sk
Pondělí Únor 17 11:13:17 CET 2003

> Je mozne nejako urcit optimalne parametre aj bez poznania udajov od
> vyrobcu (napr. ak sa mi stratila dokumentacia)?
>
> Tiez ma napadla ina vec: ked idem nastavovat niektore vlastnosti
> monitora (pomocou tlacitok v na monitore), tak sa mi na obrazovke
> zobrazi takato info: 1024x768, H:68.6k, V:84Hz.
>
> Mozem pouzit tieto info do XF86Config-4? Alebo je lepsie tam dat rozsah
> (aky velky?) okolo hodnot HorizSync, VertRefresh?

skusaj zvysovat spodnu hranicu, prinajhorsom ti nenabehnu x-sy a vratis
predchadzajucu, tak ziskas najlepsie rozlisko a frekvenciu
informacie od vyrobcu su obcas divne, podarilo sa mi rozbehat monitor na
rozlisku a frekvencii, ktora nie je v dokumentacii ako realna :)

pAmela

do, or do not.
there is no try.