[linux] X-Window 1024x768 na 43Hz interlaced

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Pondělí Únor 17 18:06:21 CET 2003

On Mon, 17 Feb 2003, Zdenko Podobny wrote:

> Ale aky to moze mat (negativny?) vplyv na monitor? Ma vobec zmysel
> sa s tym hrat, pokial je obraz celkom dobry?

Pokial je to starsi monitor, neodporucam. Ja som raz skusal
horeuvedeny postup a hoci som sa stale pohyboval v hraniciach danych
vyrobcom, za chvilu sa zacal sirit podozrivy zapach a ked som dal ruku nad
monitor tak som sa zhrozil ako kuri...Nastastie to skoncilo len tak ze po
prepnuti spat do standardneho rezimu bol obraz mensi.

V XF86VideoTiming-Howto je odporucane sa pozriet na monitor
zboku(perifernym videnim), ci je takto vidiet blikanie. Mozem potvrdit ze
ak nie je vidiet, monitor je vhodny na dlhsiu pracu, a netreba sa uz dalej
pokusat zvysovat refreshrate.

Juraj