[linux] bridge

peter Fodrek fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Úterý Únor 18 10:09:35 CET 2003

----- Original Message -----
From: "Marcel Telka" <marcel na telka.sk>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Tuesday, February 18, 2003 9:04 AM
Subject: Re: [linux] bridge

> A mas maskaradu (alebo NAT)?

skusal som ju zapnut podla http://www.root.cz/clanek/1266

no nebola v tom ziadna zmena... Pri instalacii Mandrake 9.0 som dal vsetky
sietove server-e vcitrane bridge a firewall aj proxy(squid)...

> Tieto dve adresy ukoncene nulou su IP adresy tych rozhrani? Ak ano, tak to
> nie je (vacsinou) dobry napad.

To su len vymaskovane adresy sieti...

Najhorsie je to, ze mam pocit, ze to funguje asi tak, ze to dolezie na
bridge a tam ostane v local-loop-e... a po kazom .otoceni to posle spravu do
10.10.10.x siete...
Skusim este skontrolovat iptables -chybna nat tabulka

Diki za rady