[linux] Re: [linux] Aký SMTP server?

Úterý Únor 18 10:21:01 CET 2003

-> > ak mas pevnu linku, pohoda. AK mas dynamicku IP (napr. dialup) tak to
-> > NEROB! existuje niekolko blacklistov pre dialup a podobne dynamicke
-> > adresy. Skratka, adresy ktore sa menia maju posielat postu cez
-> > providera...
->
-> Presne tak, mam dial-up. Situaciu, ktoru opisujes som uz zazil aj v praxi.
-> Vec sa ma ale tak, ze je to statisticky cca 0.01% e-mailov, ktore takto
-> odmietne cielovy SMTP server prebrat. Nie som si celkom isty, ci su pri
-> tejto kolizii standardy a normy na mojej strane, alebo na ich. Mam vsak
-> skor pocit, ze na mojej.
->
-> Casto sa argumentuje tym, ze tieto blacklisty sa aktivuju kvoli ochrane
-> proti spamu. Ja si vsak ale _koncepcnu_ ochranu proti spamu predstavujem
-> trosku inak.

ja si koncepcnu ochranu pred spamami predstavujem okrem ineho aj takto...
v kazdom pripade to bude lepsie aj technicky - postu skratka posles rovno
providerovi nech sa s dorucovanim na primarne/zalozne MX servery prijimatela
trapia jeho servery, nie tvoj na dialupe.
My mind is like a steel trap - rusty and illegal in 37 states.