[linux] Cbq-init Traffic Control

Marek Podmaka marki na host.sk
Úterý Únor 18 12:11:41 CET 2003

On Mon, 17 Feb 2003, M.F. PSIkappa wrote:

> Inak, to ze ta tvoj provider neshapuje na upload, povazujem za dost
> neseriozne, kedze toto je najlepsia cesta ako sposobit kolapsie
> siete, ak sa po nej prehanaju cerviky ako slapper...

On spominal, ze je u nextry a ta neshapuje upload ani nam (mw 64kbit,
upload obcas vybehne aj na viac ako 512kbit). Je to kvoli tomu, ze oni to
nevedia! Asi pred rokom to shapovali a bol taky problem, ze preslo od nas
smerom von ~50kb dost rychlo a potom sa to zastavilo a 2 minuty ani bajt,
potom zase takyto balik a rychlo a pod. Cize to bolo uplne nepouzitelne.
Asi to nevedeli vyriesit inac ako to shapovanie zrusit, co mi az tak
nevadi... Nasa MW by mala byt full-duplex, aspon som nezaznamenal ziadne
prejavy, ze by nebola...

--
   bYE, Marki <marki na nexin.sk>