[linux] RRD & sledovanie trafficu siete.

Mizu michal na zimen.sk
Úterý Únor 18 18:33:51 CET 2003

Hi

  Rad by som vedel ci postupujem spravne pri navrhu merania sirky pasma.

  Moj postup:

    1. Odcitam si parametre ako pocet IN/OUT bytes z `iptables -L -v -x`.
    2. Tieto parametre pixnem do RRD databazy.Kazdu 1 minutu.
    3. Spat na krok 1. (neresetujem pocitadla z chain.)

 Z takychto dat potom robim grafy.

   Ide o to ze mi to sem-tam vyskoci nad povolene hodnoty.
   Mam 10Mb ethernet a mne sa tam zjavi 20Mb. !!!

Next problem:

   Su takto zobrazene hodnoty prezentovane ako Kb/s  ? Alebo musim
   pouzit ine postupy na naplnenie & zobrazenie udajov.

Dakujem za pomoc.

						michal

--
        -[ Mizu ]-