[linux] RRD & sledovanie trafficu siete.

Marcel Telka marcel na telka.sk
Úterý Únor 18 19:37:10 CET 2003

On Tue, Feb 18, 2003 at 06:48:27PM +0100, Tibor Pittich wrote:
> D?a 18. feb 2003 o 18:45, Marcel Telka napísal(a):

> ale to by sa asi nemalo, ze?:) nebolo by dobre pri vytvarani databazy

Nemalo, ale niekedy sa tomu neda zabranit. Napr. vtedy, ked spustas
logovaci program z cronu a obcas sa stane, ze interval medzi spusteniami
nebude 60 sekund, ale viac (napr. 70). Pokial si do databazy neznacis
taketo odchylky, tak zrazu mozes mat o 16 % vacsi traffic za tuto minutu.

Pokial sa to stava z inych dovodov (napr. nejaky bug v pocitadle
bajtov), tak to treba debugovat :-).

> nastavit aj dake tie realne hranicne hodnoty?

To je len workaround pouzitelny vtedy, ked bajty nepotrebujes pocitat az
tak presne a staci ti, ze v grafe nebudes mat nepekne anomalie :-).

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |