[linux] UAE (2)

Juraj Mátel j.matel na orangemail.sk
Středa Únor 19 12:58:46 CET 2003

Zdravim,

  mam pocit ze niekto pisal ano

  mno,
  - instalacia: staci len rozbalit a idem?
  - da sa spustit na fullscreen?
  - da sa nak myska 'chytat', mno myslim ze dost casto vybehuje mimo
  plochu okna apotom ju musim nahanat... myslim ci sa da nastavit tak
  aby sa pohybovala len v aktivnom okno, teda UAE, ...tak ako to ma
  WinUAE.
  - rychlost, pokial nemam nainstalovane picasso, tak je fsetko OK,
  ale po instalacii je napr. dvojklik uplne nemozny ;( a pisanie
  vyzera asi tttttttaaaaaaakkkkkkkkttttttooooo, WinUAE mi to robil ale
  dve verzie dozadu to asi opravili lebo to uz nerobi....
  - problem najvacsi: vobec nemozem nahrat do wb napr na ako
  background obrazok, vobec tam niesu, teda s nezobrazia (ani IFF!) aj
  3.5 aj 3.9, a myslim ze aj 3.1...
  - ma linuxovy FS naky vplyv na emu? myslim velke a mala pismena.

  myslim ze to je fsetko ...zatial

  jaj, da sa v linuxe, vytvorit a naformatovat partition ako FFS?

--
DuRo/piXie

   The )/ _ /_  __/ /|em na il>       j.matel na orangemail.sk
  / _  / __ |/ / /_/ |www>      http://horizontal.nfo.sk
 /____/_/ |_/_/ (_)  |      http://web.orange.sk/j.matel