[linux] eth0 sa (obcas) neaktivuje pri starte

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Čtvrtek Únor 20 07:51:57 CET 2003

Zdravim Vas,

v poslednom case pozorujem v mojom systeme jeden bug/feature a to, ze
zariadenie eth0 sa mi neaktivuje pri spusteni pocitaca, hoci vo vypise vidim:

Zakazujem forwarding IPv4 paketov:                              [   OK    ]
Nastavujem sie»ové parametre:                                   [   OK    ]
Spúą»am loopback rozhranie:                                     [   OK    ]
Spúą»am rozhranie eth0:                                         [   OK    ]

Ale staci mi urobit service network restart a uz to funguje. Pouzivam mdk
cooker a sietovku mam lacny realtek 8139 derivat s modulom 8139too.

Neviete niekto, kde mohla vzniknut chyba? Osobne upodozrievam ten realtek, ze
raz mu povedat nestacilo, ale na druhej strane, v minulosti sa mi to
nestavalo.

--
Matej Pivoluska (mP)
Charles University in Prague