[linux] eth0 sa (obcas) neaktivuje pri starte

john whiteline whiteline na host.sk
Čtvrtek Únor 20 15:46:52 CET 2003

On Thu, 20 Feb 2003, Matej Pivoluska wrote:

> Zdravim Vas,
>
> v poslednom case pozorujem v mojom systeme jeden bug/feature a to, ze
> zariadenie eth0 sa mi neaktivuje pri spusteni pocitaca, hoci vo vypise vidim:
>
> Zakazujem forwarding IPv4 paketov:                              [   OK    ]
> Nastavujem sie»ové parametre:                                   [   OK    ]
> Spúą»am loopback rozhranie:                                     [   OK    ]
> Spúą»am rozhranie eth0:                                         [   OK    ]

ak by ste mali aj eth1, to by tiez neslo :).

> Ale staci mi urobit service network restart a uz to funguje. Pouzivam mdk
> cooker a sietovku mam lacny realtek 8139 derivat s modulom 8139too.

problem je v cookri.

> Neviete niekto, kde mohla vzniknut chyba? Osobne upodozrievam ten realtek, ze
> raz mu povedat nestacilo, ale na druhej strane, v minulosti sa mi to
> nestavalo.

ja som osobne skor upodozrieval niekoho z Mandrake Linux Team :)).

kazdopadne odporucam: "urpmi initscripts" a "urpmi ifplugd". mne to
pomohlo (tento prob bol v cookri asi pred 2 tyzdnami).

btw. sorry ze mam taku dobru naladu, ale slniecko svieti a ja som sa
vyspal konecne po dlhom case.
--
Do not take life too seriously; you will never get out of it alive.

Daląí informace o konferenci linux