[linux] OT: Novy stroj

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Pátek Únor 21 20:28:36 CET 2003

--- Lubo Drobny <lubod na microstep-mis.sk> wrote:
> 2xUSB, IRD, AC97 sound on

ac97 je iba oznacenie pre mixer, ac97 chip nevie sam
po pci zbernici tahat data z pamate, na to treba ac9
controller. oznacenie ac97 vobec nehovori nic o tom,
ze zvukovka bude fungovat, ale i815 ma vlastny ac97
controller v southbridgi (myslim ze tato doska ma
ich2?), ktory pokial viem je pod linuxom podporovany.

> ja som skusal "tuxracera" na karte Radeon 9000 pro a
> TNT 2 Vanta s
> prekompilovanimi drivermi zo stranok vyrobcou  a
> nebol ziaden problem okrem
> toho ze driver radeonu sa neznasa s frame bufferom.

geforce sa neznasa s framebufferom a posledne
nvidiovske ovladace stoja za <>, gf4mx je trocha
problematicka, rage128 pro mala lepsie drivere, asi by
som teraz kupil atinu a nie nvidiu

jard