[linux] USB a hardisk

Matej Kosik kosik na decef.elf.stuba.sk
Pondělí Únor 24 00:04:55 CET 2003

On Sunday 23 February 2003 09:57, you wrote:
> Dna Sat, Feb 22, 2003 at 11:26:42PM +0100 Matej Kosik napisal

> zdravim ta,
> ja som dostaval podobnu hlasku ked som sa snazil pripojit usb handydrive
> od apacera. problem zmizol ked som natiahol modul usb-storage ('modprobe
> usb-storage') a odvtedy to ide pekne. nie je to sice usb disk ale za
> pokus to stoji ;)

dik

do jadra mam zakompilovane:
	- SCSI Support
	- SCSI Disk Support
	- SCSI Generic Support
	- USB Mass Storage Support (usb-storage v podstate mam)

log po pripojeni zariadenia oznami, ze sa tam to zariadenie
objavilo:

shire kernel: hub.c: USB new device connect on bus3/1,assigned device number 2
shire kernel: scsi1 : SCSI emulation for USB Mass Storaged evices
shire kernel: Adding Swap: 497972k swap-space (priority -1)

neviem co by som taj este mohol vyskusat,
treba spustit nejaky zvlastny program?
treba to primontovavat nejako specialne?