[linux] musicbrainz-1.1.0.tar.gz

Igor Skypala lists na sky.sk
Pondělí Únor 24 06:58:40 CET 2003

lebo pouziva TheBat a tam je to standardne tak ;-). ja som to tiez
najskor chcel zrusit, ale potom sa mi to zapacilo, pretoze v
niektorych konferach zasadne nepouzivaju tlacitko reply a v threadoch
sa tym padom orientujes len ak maily zoradis podla subj. a potom ti
FROM pomoze rychlo zistit na koho mail autor reaguje. ale ak to
niekomu vadi, tak ja to mozem vypnut

Monday, February 24, 2003, 12:01:24 AM, you wrote:

MT> Mala poznamka: Toto je z hlavicky e-mailu, ktory si poslal: To:
MT> Marcel Telka <linux na lists.linux.sk>

--   Igor                            mailto:lists na sky.sk