[linux] ADMIN:

Leo Gál leogal na pobox.sk
Pondělí Únor 24 08:42:19 CET 2003

Zdravim Vas!
Prvy krat som nainstaloval linux, RH8.
zaregistroval som sa a prislo niekolko "redhat allert"
tak som updateoval jadro. Pri kazdom update mi v LILO pribudla dalsia
volba a teraz tam mam ma vyber 3 jadra. Ked som chcel LILA
prekonfigurovat ci uz z KDE, alebo som si otvoril subor (myslim
etc/lilo.conf) pomenil ho, saveol, ale LILO mi stale dava na vyber
tri jadra.

1.Ako spravit to, ze updatne a prepise komplet info o systeme a
nebude robit dalsie a dalsie subory, konfigi a jadra atd.

2.Ako skonfigurovat LILO

3.Alebo mi odporucte nejaky zdroj, kde by som sa o tom dozvedel viac,
prosim vas.

http://www.pobox.sk/ - najvacsi slovensky freemail