[linux] Rozlisenie obrazovky

Frantisek Repkovsky repkovsk na magic.allianz.sk
Pondělí Únor 24 09:16:19 CET 2003

Ahoj,

On Mon, 24 Feb 2003, Ing. Leopold Martinka wrote:

> Zdravim Vas,
> cez vikend som si nainstaloval Mandrake 9.0 (presiel som nan z RedHatu).
> Vsetko super, len sa mi nedari nastavit rozlisenie obrazovky. V konfiguracii
> pod KDE mi vypisuje, ze mam nastavene rozlisenie 1024x768, 24 bit TrueColor,
> v skutocnosti bezi obrazovka na rozliseni 640x480. Prechadzal som si aj
> konfiguraky pomocou mc, ale nenasiel som, kde by sa to dalo manualne systemu
> "vnutit".

V /etc/X11/XF86config-4 v sekcii Display, zvlast pre kazdu farebnu hlbku

    Subsection "Display"
        Depth 24
        Modes "1024x768" "800x600" "640x480" "512x384"

    EndSubsection

To rozlisenie, ktore mas ako prve sa snazi X server nastavit pri starte
ako prve.

S pozdravom

Frantisek Repkovsky