[linux] ADMIN:

Leo Gál leogal na pobox.sk
Pondělí Únor 24 14:39:20 CET 2003

Zdravim!
chcel som nainstalovat driver na grafiku riva tnt2 na RH8.
na to treba dva fily. NVIDIA_kernel a NVIDIA_GLX
ked som neuspel so src.rpm kernelom a vybudovanim si svojho
NVIDIA_kernel.rpm, tak som stiahol obidva(kernel,glx) ako tar fajly,
isiel som presne podla instrukcii, ale zase to hodilo chybu.

Mam updatenuty kernel na verziu 2.4.18-24.8.0
Na co su kernel headers?
teraz som doinstaloval kernel headers, nemoze byt v tom problem, ze su
na starsiu verziu a nie na tuto moju updatenutu?

Ma niekto nejaky napad?

Diky

merengue

Vyrazne zlavy pocitacov a prislusenstva
Toshiba Pocket PC e740 v cench u? od 24.300,- Sk bez DPH
Navstivte nas na adrese http://www.somi.sk/akcie.php