[linux] mplayer

Jan.Luptak arctos na atm.tuke.sk
Pondělí Únor 24 15:03:30 CET 2003

> -> Da sa to vobec rozbehat na takomto procaku k spokojnosti usera?
>
> no, zmensi si vsetky filmy mencoderom na 3/4, 2/3 alebo 1/2 a malo by to
> ist. alebo kup lepsi stroj...
>
> --
> Matus "fantomas" Uhlar, uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/

hmm a ja ked som bol maly som si myslel, ze na linuxe sa da rozbehat
vsetko :))

po x-sami som skusil a rozbehal : -vo xvidix,x11,dga,xv
vysledok bol este horsi ako pri pouziti "-vo vesa" na konsole
skusal som to bez i s window managerom s framedropom i bez ->
vysledok veskeri ziadny, stale ide zvuk rozsynchronizovane,
napriklad take postarsie div3 idu v pohode,len tie div5 blbnu
problem, ze je grafiku co tu teraz mam je prastara ati rage pro 4 mb
takze ak tam aj daka akceleracia bezala moc to asi nespravilo

Arctos