[linux] mplayer

Pondělí Únor 24 15:13:25 CET 2003

-> > -> Da sa to vobec rozbehat na takomto procaku k spokojnosti usera?
-> >
-> > no, zmensi si vsetky filmy mencoderom na 3/4, 2/3 alebo 1/2 a malo by to
-> > ist. alebo kup lepsi stroj...

-> hmm a ja ked som bol maly som si myslel, ze na linuxe sa da rozbehat
-> vsetko :))

linux necaruje...

-> po x-sami som skusil a rozbehal : -vo xvidix,x11,dga,xv
-> vysledok bol este horsi ako pri pouziti "-vo vesa" na konsole
-> skusal som to bez i s window managerom s framedropom i bez ->
-> vysledok veskeri ziadny, stale ide zvuk rozsynchronizovane,
-> napriklad take postarsie div3 idu v pohode,len tie div5 blbnu
-> problem, ze je grafiku co tu teraz mam je prastara ati rage pro 4 mb
-> takze ak tam aj daka akceleracia bezala moc to asi nespravilo

ak ide o ATI, pohladaj drivre pre ATI na linux (mach64). nejake akcelerovane
vraj existuju len sa nedodavaju sdistribuciami
I drive way too fast to worry about cholesterol.