[linux] LDAP

Úterý Únor 25 07:09:43 CET 2003

->    Mam nainstalovany LDAP server na RH 7.1
->    Na PC pouzivam MS Outlook XP
->    Prezeranie databazy kontaktov z LDAP servera mi funguje.
->    Ale nemozem do nej nic pridavat. Hlasi mi ze do tohto adresara  sa neda
->    pridavat polozky.
->    Nevie niekto ci je to vobec mozne?

mam pocit ze je to sposobene genitalnym a velmi kritizovanym rozsirenim
LDAP-u Microsoftom (Active directory) ktore sposobuje nekompatibilitu pri
zapise. Skoda ze LDAP nie je licencne chraneny proti zmenam...

I intend to live forever - so far so good.