[linux] Re: Igel-J thin-client prve dojmy

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Úterý Únor 25 15:46:05 CET 2003

On Tue, Feb 25, 2003 at 03:28:56PM +0100, Peter Surda wrote:
> Teraz som to rozchodil prakticky uplne. Fotku neposielam len preto, lebo stale
> cakam na dodavku monitora a momentalne mam taky hnusny. Takze zatial popis.
> BTW pisem priamo z neho :-)

no, ja akurat rozbehavam Intel D845GLLY ... a uz mi to ciastocne funguje
... jadro 2.5.62 + xfree 4.2.99.nieco ... este dobre, ze si spomenul ten
supermount, takisto by sa mi to zislo, len neviem neviem ako s tou
verziou jadra ... 2.5.62 pouzivam kvoli grafickej karte - takisto aj
4.2.99.x

zatial to mam na disku, nastastie su tam PXE bootable sietovky, takze
pouzivam pxes (pxes.sf.net)

potrebujem tam Citrix ICA klienta, takze mi to staci

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE