[linux] telnet

michal lackovic twix na seznam.cz
Úterý Únor 25 17:26:50 CET 2003

Zdravim
dakujem vsetkym za predoslu odpoved,teraz mam druhu otazku:
vytvoril som telnet server a taktiez uzivatelov,ktori sa nan maju
pristup.Chcel by som vediet ako a aky unix prikaz sa ma pouzit aby si
dvaja prihlaseny uzivatelia mohli medzi sebou pisat.Uz som to niekde
videl a myslim,ze je to echo ale neviem ako ho pouzit.
Dalej by som potreboval,aby sa mi po prihlaseni do telnetu
automaticky spustil nejaky davkovy subor /napr. mc alebo perl skrip
atd./,uvitacia sprava a tak
miso

Reklama:
Soutez o 10.000,- Kc a jedno z deseti baleni noveho Aquafresh Whitening systemu - pro zarive bile zuby, intenzivne svezi dech a cela Tva usta.
http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=43403%26url=http://www.icewhitening.cz