[linux] Themes

Juraj Mátel j.matel na orangemail.sk
Úterý Únor 25 20:49:11 CET 2003

zdravim,

1/ plz, ten GTK Theme Switcher, co vlastne prepina? ake temy? nieco
sice napise ze prepol ale vizualne som este nezistil kde ;(

2/ Gnome: ako tak sa mi podarilo nieco pridat do tem, ale vzdy sa mi
zobrazilo to len v tych styloch, window decore zostal stale ten
standartny ;( tam sa ako pridavaju veci? (napr Geramic, som
nainstaloval, je v styloch (tlacitka a tak) ale uz nie ako listy pre
okno...)

3/ KDE - Ikony: Nainstaloval som si aqua-icons.tar.bz2 ale urobil mi
taku vec ze: v menu KDE mam ikonky nastavene standart na 16 (no male
;)) ked som tam ale pridal tuto aquu tak niektore su take ake maju byt
(male) ale tie co su z kde (aplikacie, multimedia, hry atd) su velke
(co ja vie 32x32).. kde je chyba?

4/ iceWM v KDE: niektore temy (skor vacsina - aj ked ma napisane ze
icewm) ked ich nainstalujem cez ten konqueror tak ked ich zvolim tak
miesto listy okna tam zostane len taky modry pasik so sedym okrajom ;(
co s tym?

5/ v niektorym temach som cital ze sa daju do kde pridat cez neake
tlacitko 'import gtk themes' ..kde to je?

6/ OpenOffice: da sa tu zmenit ten zakladny styl na neaky iny (myslim
to vyzera ako motif), ide to zmenit na nieco ine?

7/ jaaaj! a konqueror ma okolo tlacitok (ikon na toolbare) taky maly
ramik, dasa vypnut? myslim tak aby tam zostali len ikony..

8/ ako sa da vyexportovat komplet tema, ako ze napr na novu instalaciu
linuxu nainstalujem to nastavenie ako hoteraz mam... v KDE, myslim

myslim by zatial stacilo ;)

sprava z: 23. februára 2003, 18:26:07

--
DuRo/piXie

   The )/ _ /_  __/ /|em na il>       j.matel na orangemail.sk
  / _  / __ |/ / /_/ |www>      http://horizontal.nfo.sk
 /____/_/ |_/_/ (_)  |      http://web.orange.sk/j.matel