[linux] GCC -> a kompilacija

Branislav Zigmund malucke na post.cz
Úterý Únor 25 22:42:25 CET 2003

Zacal som asi pred dvomi rokmi pracovat na linuxe. Doteraz som
vsetko vyriesil sam, az teraz som narazil na problem s, ktorym si
neciem rady. Potrebuje zapisat do suboru vystupne spravy z
kompilatora, pripadne chyby,... Skusil som to najprv takto
/home/brano>gcc -o pokus pokus.c > xxx.out, ale sice sa vytvoril
subor, bol prazdny (:-( i ked som do zdrojaku zaviedol umyselne
chyby. Potreboval by som asi sa to dalo neako velmi jednoducho
kedze sa dane prikazy pustaju z vebu a nechem pisat dalsi kod v
C/C++ (POKIAL TO NEBUDE UPLNE NUTNE).

Ak ste moj problem pochopil a najdete si trosku casu budem rad a
velmi vdacny ak mi odpoviete.